• 1405/04/01
  • - تعداد بازدید: 13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مجتمع آموزش عالی سلامت باقرالعلوم (ع) سپیدان

جلسه استاد مشاور گروه پرستاری با محوریت ارتقاء کیفیت آموزشی و انضباط بالینی

جلسه استاد مشاور گروه پرستاری دانشکده با حضور اساتید، مربیان و مسئول آموزش مجتمع برگزار شد. 

 

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزش عالی سلامت باقرالعلوم (ع) سپیدان، این نشست که با هدف ارتقاء سطح کیفی آموزش و انضباط بالینی دانشجویان رشته پرستاری تشکیل شد موارد زیر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت:

۱. بازبینی کوریکولوم آموزشی: بررسی و تطبیق سرفصل‌های دروس تئوری و عملی با آخرین ابلاغیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

۲. مدیریت آموزشی دروس: تأکید بر لزوم رعایت دقیق پیش‌نیازی و هم‌نیازی دروس به منظور جلوگیری از هر گونه اختلال در روند تحصیلی دانشجویان

۳. برنامه‌ریزی بالینی: تدوین ساز و کارهای اجرایی برای کارآموزی دانشجویان ترم سوم و پایش سطح آمادگی آن‌ها جهت ورود به بخش‌های تخصصی

۴. انضباط و اخلاق حرفه‌ای: تأکید ویژه اساتید بر لزوم رعایت قوانین و مقررات بیمارستان‌های آموزشی، به‌ ویژه رعایت استانداردهای پوشش حرفه‌ای (Dress Code) و نظم در ورود و خروج، به عنوان بخشی از هویت پرستاری و مسئولیت‌پذیری حرفه‌ای

۵. بررسی وضعیت تحصیلی: تحلیل علل افت تحصیلی دانشجویان در ترم گذشته و اتخاذ تدابیر حمایتی و اصلاحی برای دانشجویانی که موفق به کسب حد نصاب قبولی نشده‌اند.

در پایان، پرسش‌ و پاسخ پیرامون مسائل آموزشی دانشجویان از قبیل نحوه معرفی درس به استاد، فراخوان ثبت‌نام ترم تابستان در سامانه علوم پزشکی هوشمند و هم چنین اعلام زمان برگزاری امتحانات معوقه ترم قبل، انجام گرفت./م.مختاری اردکانی

 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها,آخرین اخبار دانشکده
  • کد خبری : 155388
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید