• 1403/03/21
  • - تعداد بازدید: 177
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مجتمع آموزش عالی سلامت باقرالعلوم (ع) سپیدان

کارآموزی دانشجویان رشته بهداشت عمومی مجتمع در کلینیک غربالگری و پیشگیری از سرطان پستان درمانگاه شهید مطهری شیراز

 

مسئول درس کارآموزی رشته بهداشت عمومی مجتمع از بازدید دانشجویان این رشته از کلینیک غربالگری و پیشگیری از سرطان پستان درمانگاه شهید مطهری شیراز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزش عالی سلامت باقرالعلوم (ع) سپیدان،  تعدادی از دانشجویان کارشناسی بهداشت عمومی مجتمع از کلینیک غربالگری و پیشگیری از سرطان پستان درمانگاه شهید مطهری شیراز بازدید کردند.

 

بازدید کلینیک غربالگری و پیشگیری از سرطان پستان

 

این بازدید برای دانشجویان این امکان را فراهم آورد که با روش‌های مدرن تشخیص و درمان سرطان پستان آشنا شوند و توانایی ارائه مشاوره‌های بهداشتی و درمانی به بیماران در این زمینه را تمرین کنند.

در کلینیک غربالگری و پیشگیری از پستان، مراحل مختلف پیشگیری از سرطان پستان از جمله آموزش‌های لازم برای غربالگری و معاینه توسط پزشک، خودآزمایی، و ماموگرافی مورد بحث قرار گرفت. دانشجویان با موارد مرتبط با سرطان پستان، از جمله علائم غیرطبیعی، عوامل خطر، زمان مناسب برای انجام ماموگرافی، استفاده از سونوگرافی، روش‌های تشخیص نهایی و درمانی این بیماری از جمله جراحی، شیمی درمانی و هورمون درمانی، آشنا شدند. 

به علاوه در این برنامه به مواردی همچون رژیم درمانی در بیماران، نحوه آموزش بیماران و نقش پرستاران و سایر نیروهای درمانی پرداخته شد./م.مختاری اردکانی

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار واحدها,اخبار
  • کد خبری : 103437
کلیدواژه