رسیدگی و پاسخگویی به شکایات

کمیته پاسخگویی به شکایات مجتمع آموزش عالی سلامت باقرالعلوم سپیدان به منظور ارزیابی عملکرد، ارائه خدمات بهتر، بررسی نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات دانشجویان گرامی تشکیل گردیده است. دانشجویان می توانند از طریق راههای ارتباطی زیر  شکایت خود را ارائه نمایند.

روش حضوری:

1- مراجعه به مسئول رسیدگی به شکایات شبکه بهداشت و درمان سپیدان سرکار خانم افسانه جعفری به آدرس سپیدان- بلوار جهاد . نبش کوچه عرفان

2- دریافت و تکمیل فرم اعلام شکایت

3-دریافت شماره پیگیری از مسئول رسیدگی به شکایات

4- تعیین مهلت پاسخگویی توسط مسئول رسیدگی به شکایات

5-انتظار تا زمان مقرر جهت دریافت نتیجه

روش غیرحضوری:

  •     تماس با دفتر رسیدگی به شکایات شبکه بهداشت و درمان سپیدان  به شماره 07136722022 یا شماره همراه 09101787036
  •  تکمیل فرم ثبت شکایت الکترونیکی در وب سایت مجتمع آموزش عالی سلامت باقرالعلوم(ع) سپیدان به آدرس اینترنتیhttp://shes.sums.ac.ir
  •    تکمیل فرم ثبت شکایت الکترونیکی در وب سایت شبکه بهداشت و درمان سپیدان به آدرس اینترنتی http://sepidan.sums.ac.ir

 

تاریخ به روز رسانی:
1400/10/08
تعداد بازدید:
287
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به مجتمع آموزش عالی سلامت باقرالعلوم سپیدان  می باشد.
افراد https://www.sums.ac.ir
Powered by DorsaPortal