کمیته پاسخگویی به شکایات مجتمع آموزش عالی سلامت باقرالعلوم سپیدان به منظور ارزیابی عملکرد، ارائه خدمات بهتر، بررسی نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات دانشجویان گرامی تشکیل گردیده است. دانشجویان می توانند از طریق راههای ارتباطی زیر شکایت خود را ارائه نمایند.
روش حضوری:
1- مراجعه به مسئول رسیدگی به شکایات شبکه بهداشت و درمان سپیدان سرکار خانم افسانه جعفری به آدرس سپیدان- بلوار جهاد . نبش کوچه عرفان
2- دریافت و تکمیل فرم اعلام شکایت
3-دریافت شماره پیگیری از مسئول رسیدگی به شکایات
4- تعیین مهلت پاسخگویی توسط مسئول رسیدگی به شکایات
5-انتظار تا زمان مقرر جهت دریافت نتیجه
روش غیرحضوری: