منشور اخلاقی

منشور اخلاقی مجتمع آموزش عالی سلامت باقر العلوم (ع)

منشور اخلاقی بر دو وجه استوار است:
* کسانی که بعنوان مشتری و یا ارباب رجوع یک سازمان، به صورت های مختلف با سازمان ارتباط دارند.
* کسانی که ارائه خدمت به مراجعان را برعهده دارند.

محورهای منشور اخلاقی بر پایه های زیر استوار است:
* نظم و انضباط درمحل کار
* آراستگی ظاهر
* وقت شناسی
* برخورد خوب با ارباب رجوع و رعایت ادب و احترام و نزاکت
* انجام امور براساس عدل و انصاف
* انجام امور ارباب رجوع درکمترین زمان ممکن

خدمات دهندگان و خدمات گیرندگان با رعایت منشور اخلاقی در انجام هر چه بهتر امور براساس ضوابط و مقررات و پویایی و رشد چشمگیر سازمان نقش دارند
.
در پیشگاه خداوند متعال باخود عهد می بندم که همه روزه و در تمامی ساعات، با ظاهری آراسته و در محیطی منظم و در نهایت نظم و انضباط و ادب و احترام، با برخوردی نیک و پسندیده با ارباب رجوع، مردم و همکاران تعامل برقرار نموده و در کوتاهترین زمان ممکن امور محوطه را در کمال صداقت و رعایت انصاف به انجام رسانیده و در صورت برآورده نشدن خواسته ارباب رجوع، توضیحات کافی برای روشن شدن ذهن آنان ارائه نمایم و در راستای اهداف متعالی سازمان و کشور، خود را مقید به اجرای رسالت، اصول و منشور ذیل دانسته و پایبند باشم.
* درحفظ نظم محل کار، اتاق و میز تحریر خود خواهم کوشید؛ چرا که نظم و انضباط، نشانگر شخصیت، ایمان و اعتقاد به خدمت صادقانه است.
* با کمال خوشرویی از ارباب رجوع استقبال و پس از انجام کار، با کمال خوشرویی او را بدرقه نمایم، چون مردم و ارباب رجوع ولی نعمت ما هستند.
* تعلقات سازمانی را در خود می پرورانم و به همکاران احترام می گذارم تا با همدلی، در جهت کرامت و رضایت ارباب رجوع مردم گام بردارم.
* انجام صحیح و سریع امورمحوله را جزء وظیفه خود دانسته و با توجه به گرانبهاتر بودن وقت از طلا، در کوتاهترین زمان ممکن خواسته های ارباب رجوع را با توجه به ضوابط اجابت نمایم.
* از هرگونه بحث و پافشاری و اصرار غیرمعمول در رابطه با اثبات نظرات به حق و قانونی با ارباب رجوع خودداری و درصورت قانع نشدن، با کمال احترام ایشان را به مقامات بالاتر معرفی خواهیم نمود.
* از نارضایتی ارباب رجوع در صورت برخورد نامناسب ناخواسته، متاثر و با فروتنی از او عذرخواهی و درنهایت افتخار از او تشکرنمایم.
* مشتاقانه به نظرات و دیدگاه های ارباب رجوع گوش داده و از انتقاد و پیشنهاد ایشان در رابطه با اصلاح رفتار و تغییر روش انجام کار، براساس مقررات استفاده می کنم.
تاریخ به روز رسانی:
1399/05/12
تعداد بازدید:
5
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
آدرس: فارس - سپیدان - میدان سائل - مجتمع  آموزش عالی سلامت باقرالعلوم سپیدان
کد پستی: 
تلفن: 36725220-071  & 36725221-071
پست الکترونیک: shec@sums.ac.ir
شبکه های اجتماعی:
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به مجتمع آموزش عالی سلامت باقرالعلوم سپیدان  می باشد.
افراد https://www.sums.ac.ir
Powered by DorsaPortal